بکس فشار قوی توسن سایز 17 میلی متر

920,000 ریال

ناموجود

توضیحات

بکس فشار قوی توسن سایز 17 میلی متر : بکس فشار قوی توسن سایز 17 میلی متر. یکی از انواع سری بکس های با کیفیت وکاربردی شرکت توسن واقع در تایوان می باشد. که ساخته شده از آلیاژ کروم وانادیوم با روکش کربن بوده و کیفیتی عالی دارد. برای تهیه سری بکس 17 میلی متر ویا هر سایز دیگر می توانید با ما در رولمان صنعت در تماس باشد.

آچار بکس از جمله ابزار‌ آلات پر‌ کاربرد و مهم در مشاغل فنی است. که با آسان کردن دسترسی به قسمت ‌های مختلف وسیله‌ مورد نظر زمان انجام دادن کار را کاهش می‌ دهد. آچار بکس از تعدادی بکس، یک جغجغه و میله‌ رابط تشکیل شده. و با تعویض سری‌ ها امکان کار با انواع پیچ و مهره‌ ها را فراهم کرده است. این ابزار عمدتا از جنس آلیاژ کروم و وانادیوم بوده. و برای خرید یک جعبه آچار بکس مناسب باید به جنس، تعداد و تنوع سری‌ ها دقت داشت.

کاربرد آچار بکس

مهم ‌ترین ویژگی آچار بکس احاطه کامل مهره یا پیچ مورد نظر. توسط بکس و انتقال نیروی دست به آن و آسان کردن عمل باز یا بسته شدن است.

از دیگر مزایای استفاده از آچار بکس امکان دسترسی به قسمت ‌های داخلی و دور از دسترس بوده و سرعت کار فرد را بالا می ‌برد. حالت اهرمی دسته‌ آچار به انتقال بهتر نیرو کمک کرده و میزان انرژی لازم برای باز یا بسته کردن مهره یا پیچ را کاهش می ‌دهد.

توضیحات تکمیلی

وزن

۱۶۶ گرم

تعداد

۱

شماره آچار

۱۷

جنس کالا

آلیاژ کروم وانادیوم

سایر توضیحات

ساخته شده از آلیاژ کروم وانادیوم با روکش کربن – نوع سری بکس: فشارقوی مشکی – ساخت کشور تایوان – ساخت شرکت توسن TOSAN – دارای کیفیت عالی ساخت و کاربردی