آچار بکس تات مجموعه 12 عددی

5,900,000 ریال

ناموجود

توضیحات

آچار بکس تات مجموعه 12 عددی: مجموعه 12 عددی آچار بکس تات شامل 10 عدد بکس در سایز های مختلف. یک عدد آچار جغجغه درایو 1/2 و یک رابط 12 سانتی متری است. این مجموعه 12 عددی یک ست بی نظیر و مناسب برای تعمیرکاران است. در ست آچار بکس 12 پارچه 10 عدد بکس پر کاربرد و پر مصرف در سایز های 8,10,12,13,14,15,17,19,21,24میلی متر قرار دارد. که برای تعمیرکاران ماشین بسیار کاربردی است و اکثر بکس های مورد نیاز در این مجموعه قرار دارد. دسته بکس یک دوم در این مجموعه بسیار پر قدرت است و برای کارهای سنگین مناسب است. رابط موجود در این مجموعه دسترسی اوپراتور را به قسمت هایی که امکان این وجود ندارد. که دسته بکس جای گیرد و بچرخد، بسیار ضروری و کاربردی است.

آچار بکس نوعی از آچار است  که دارای یک دسته مخصوص  یا آچار جغجغهای است. و تعدادی سری  یا ساکت دارد  که استوانه ای شکل است. در یک طرف این سری‌ها یا استوانه ها یک سوراخ چهار گوش قرار دارد. و در سوی دیگر استوانه سوارخی مطابق با شکل گل پیچ که می تواند چهار گوش ، شش گوش ،هشت گوش یا 12 گوش باشد. در سایزهای مختلف بر حسب اینچ یا میلی متر مشخص شده است.

دسته  بکس یا آچار جغجغه،دارای یک زبانه مکعب مستطیل شکل  به اندازه سوراخ چهار گوش روی سری‌ها یا سوکت ها است. که  با داشتن یک ساچمه مجهز به فنر قابلیت اتصال به  انواع سری‌ها را دارا است. با توجه به اینکه  این سری‌ها دارای شکل استوانه ای هستند. این نوع از آچار برای پیچ‌هایی که در انتهای  لوله ها  یا جایی که امکان چرخش دسته آچارهای معمولی وجود ندارد. بسیار مناسب بوده و در مواردی تنها راه بستن یا باز کردن  پیچ ها و مهره در این گونه موارد است .

توضیحات تکمیلی

وزن

۲۵۰ گرم

تعداد

۱۲

شماره آچار

۸

۱۰

۱۲

۱۳

۱۴

۱۵

۱۷

۱۹

۲۱

۲۴

ویژگی‌های آچار

درایور ۱/۲ اینچ

نوع آچار

بکس