تخفیف!

آچار لوله گیر سایز 1.5 اینچ

قیمت اصلی 6,200,000 ریال بود.قیمت فعلی 5,600,000 ریال است.

3 عدد در انبار

توضیحات

آچار لوله گیر سولا مدل سایز 1.5 اینچ: انبرها و آچارها به دلیل نوع طراحی و کاربردی که دارند. اهمیت بسیار زیادی داشته و در هر کیف ابزاری یافت می‌شوند. آچار لوله گیر سولا مدل سایز 1.5 اینچ را می‌توان ترکیبی از یک آچار و انبر دانست. که برای انجام کارهای سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این آچار با نام آچار لوله‌گیر شناخته می‌شود و در کارهای تاسیساتی بیشترین استفاده را دارد. از آنجایی که این محصول تحت فشار بالای کاری قرار دارد شرکت سازنده از آلیاژی سختکاری شده استفاده کرده است. آلیاژ کروم وانادیوم دربرابر خوردگی نیز مقاومت بالایی داشته و همین موضوع موجب طول عمر بالای این ابزار شده است. این محصول دارای فک‌هایی دندانه‌دار بوده تا بتواند به شکل بهتری لوله را نگه دارد. این آچار مقاوم و قدرتمند را شرکت ایرانی و شناخته شده‌ی ایران پتک تولید می‌کند.

آچار لوله گیر یکی از مهم‌ترین ابزار دستی برای کار لوله کشی به شمار می‌آید و می‌توان از آن به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارهایی که هر لوله کشی نیاز به آن دارد نام برد. به کمک آچار لوله گیر می‌توانید اتصالات لوله مختلف را نگه داشته و از آن برای باز و بسته کردن پیچ اتصالات استفاده کنید.

آچار لوله گیر نیز مانند هر ابزار دستی دیگر دارای مدل‌های مختلفی است که شما می‌توانید با توجه به کاربرد خود مناسب‌ترین مدل را خریداری کنید. برای خرید یک آچار لوله با کیفیت نیاز است که فاکتورهای مهمی را هنگام خرید این محصول در نظر داشته باشید.

توضیحات تکمیلی

وزن

۱۰۰۰ گرم

تعداد

1

شماره آچار

۱.۵

ویژگی‌های آچار

دسته بلند

نوع آچار

لوله گیر