آچار شلاقی دو دسته 1 اینچ ایران پتک

توضیحات

آچار شلاقی دو دسته 1 اینچ ایران پتک: کارخانه های ایرانی آچار لوله گیر ایران پتک از ابتدای سال 1984 در زمینه ابزار دستی آغاز به کار کردند که شامل واحدهای مختلفی برای طراحی ، قالب سازی ، ساخت ابزار ، جوشکاری ، پرس ، روکش ، سیاه شدن و عملیات حرارتی است. آچار لوله ابزار دستی است. که عمدتا برای باز و بسته شدن لوله ها و اتصالات مربوطه در صنعت نفت و گاز، ساختمان ها، کارگاه ها و خانه ها استفاده می شود.

آچارهای لوله معمولاً در دو مدل ساخته و تحویل داده می شوند. مدل اول مخصوص لوله کشی معمولی است که در آن دسته و پوشش در دو قسمت مجزا قرار دارند. این گروه به آچار‌های استیلسون (Stillson) معروف هستند و مدل دوم برای کارهای سخت است. و آنها به سختی به عنوان مدل آمریکایی شناخته می شوند. به طور کلی آچار لوله به گونه ای طراحی شده است که به راحتی با یک دست قابل تنظیم است. آچار شلاقی دو دسته 1 اینچ ایران پتک مطابق با استاندارد ملی ایران می باشد. دارای فک آج‌دار قابل تنظیم است.

آچار لوله گیر چیست؟

آچار لوله گیر یا آچار شلاقی یکی از ابزارهای پرکاربرد در لوله کشی به شمار می‌رود. شما می‌توانید به کمک این ابزار، اتصالات مختلف لوله را نگه دارید و پیچ‌ها را به راحتی باز و بسته کنید. سوالی که در این بین مطرح می‌شود این است که چرا این کار را به کمک یک آچار فرانسه انجام ندهیم؟

طراحی آچار فرانسه به گونه‌ای نیست که شما بتوانید با آن لوله‌ها را نگه دارید. همچنین آچار لوله گیر این امکان را به شما می‌دهد تا با قدرت بیشتری لوله‌ها را نگه دارید و کار کردن با آن بسیار راحت‌تر است.

توضیحات تکمیلی

جنس

فولاد سخت‌کاری شده

تعداد

1

وزن

775 گرم

بازه دهانه

42-0 میلی‌متر

طول آچار

310 میلی‌متر