تخفیف!

بکس بادی 1/2 دینگشی DINGQI مدل ART76080

قیمت اصلی 32,000,000 ریال بود.قیمت فعلی 30,400,000 ریال است.

1 عدد در انبار

توضیحات

بکس بادی 1/2 کامپوزیتی دینگشی DINGQI مدل ART76080

آچار بکس بادی دینگشی DINGQI دارای(بکس بادی دینگشی ART76080) طراحی بسیار شیک و بدنه از جنس کامپوزیتی دارد که به واسط جنس بدنه وزن دستکاه 2550 کیلوگرم سبگ شده است تا کاربر به راحتی استفاده کند و یکی از خصوصیات مهم این دستگاه اگزوز پایین بودن دستگاه است که در مواردی که نمی توان از آچار بادی اگزوز جلو استفاده کنیم و باد دستگاه به مستقیم میزند و گرد و غبار روی سطع مقطع می نشیند ولی اگزوز جلو از این مشکلات جلوه گیری می کند. گشتاور این دستگاه 800NM می باشد و در نهایت پیشنهاد ما برای صنعتگران آچار بکس بادی دینگشی ART76080 

مکانیزم این دستگاه دو چکش است Twin Hammer یا ضربه زن که باعث شود عمر دستگاه بالا و طولانی باشد.

این مکانیزم بوسیـــله دو ضربه زن حلقه ای، ضربات متوالی را برای افزایش نیروی گشتاور فراهم میکند.

این عمل بــا سـرعت انجام مـی شود وفقط در زمان باز شدن و یا بستن پیچ اتفاق می افتد.

نیروی دستگاه بطور متعادل و مساوی در هر دو حلقه ضربه زن تقسیم می شود.

این مکانیزم قدرتمند ترین ضربه زن می باشد.

معرفی و آشنایی با سیستم ضربه زن Jumbo Hammer

این سیستم همان تکنولوی که در دو ضربه زن (Twin Hammer) استفاده شده بکار گرفته شده است.

اما بوسیله یک حـلقه چکــشی ضـــربات به شفت منتقل مـی شود.

ضربـات بـطور سـریع، یکنواخت و متوالی زده میشود و همین نیروی ثـابت بـاعث افــزایش نیـــروی گشتاور می شود.

انتقال و تــوازن نیرو بوسیله ضربه های متوالی فوق العاده قوی انجام می شود.

مقایسه بکس بادی 1/2 کامپوزیتی دینگشی DINGQI مدل ART76080

آچار ضربه ای، بکس بادی،بکس پنوماتیکی دینگشی dingqi کاربردها و انواع آن چیست؟

یکی از قدرتمندترین ابزارهای برقی دستی، آچار ضربه ای یا تفنگ ضربه ای بکس بادی است. مکانیک های خودرو معمولاً از این ابزار برای شل کردن و سفت کردن مهره های لاستیک استفاده می کنند. شفت خروجی آچار ضربه ای مربع است. آنها در اندازه های مختلف هستند که محبوب ترین آنها مربع 1/2 اینچی است

استفاده از آچار ضربه ای DINGQI

آچار ضربه ای عمدتا در صنعت خودرو استفاده می شود. برداشتن مهره ها رایج ترین کاربردی است که هنگام تعویض لاستیک خودرو با آن مواجه می شویم. ابزار برقی است که هر بدنه خودرو و شرکت بدنسازی باید داشته باشد. از دیگر کاربردهای آچار ضربه ای می توان به زمینه ها و کاربردهای مختلفی مانند مونتاژ خودرو، مونتاژ و تعمیر تجهیزات سنگین، تولید ماشین ابزار و پروژه های ساختمانی بزرگ اشاره کرد.

انواع آچار ضربه ای دینگشی

پس از اینکه فرصتی برای استفاده از ابزارهای نفوذ پیدا کردید، خواهید دید که چرا آنها تا این حد در سطح جهانی شناخته شده اند. حال سوال این است که کدام آچار ضربه ای را انتخاب کنم؟

آچار ضربه ای بادی و آچار ضربه ای برقی دو نوع اصلی آچار ضربه ای هستند که بستگی به نوع قدرتی دارد که برای تولید گشتاور استفاده می شود. آچار ضربه ای بادی به آچار ضربه ای پنوماتیک نیز معروف است و دو نوع آچار ضربه ای برقی وجود دارد: آچار ضربه ای سیم دار و آچار ضربه ای شارژی. استفاده از این ابزارها آسان است. امروز سه نوع آچار ضربه ای را یکی یکی مرور می کنیم و در مورد آنها بیشتر می آموزیم:

آچار ضربه ای هوا یا آچار ضربه ای بادی

برای تامین انرژی این ابزارهای هوا از هوای فشرده استفاده می شود. آچار ضربه ای پنوماتیکی به یک کمپرسور هوا نیاز دارد تا هوای فشرده را به عنوان منبع تغذیه ابزار فراهم کند. این ابزار معمولا در فروشگاه های حرفه ای استفاده می شود. آنها در اندازه های (1/4 اینچ (0.25 اینچ)، 3/8 اینچ (0.375 اینچ)، 1/2 اینچ (0.50 اینچ)، 3/4 اینچ (0.75 اینچ) و 1 اینچ در دسترس هستند. اندازه درایو اساساً میزان گشتاوری را که یک ابزار می تواند ارائه دهد توصیف می کند: اندازه درایو 1 اینچی می تواند 3000 فوت بر پوند گشتاور تولید کند.

اسامی آچارهای ضربه ای پنوماتیکی،بکس پنوماتیکی پرکاربرد عبارتند از:

1. آچار ضربه ای 1/2 اینچی جامبو چکشی

2. آچار ضربه ای 3/8 اینچی

3. آچار ضربه ای چکشی دوقلو 1/2 اینچی

4. آچار ضربه ای 3/4 اینچی

5. آچار مینی ضربه ای 1/2 اینچی

6. آچار ضربه ای پنوماتیک 3/4 اینچی