تخفیف!

مجموعه 7 پارچه آچار یکسر جغجغه ای دینگشی DINGQI مدل ART15001

قیمت اصلی 11,500,000 ریال بود.قیمت فعلی 11,000,000 ریال است.

ناموجود

توضیحات

مجموعه 7 پارچه آچار یکسر جغجغه ای دینگشی DINGQI مدل ART15001

مجموعه 7 پارچه آچار یکسر جغجغه ای دینگشی DINGQI مدل ART15001 ساخت شده توسط دینگی است این کمپانی دو مدل ست آچار جغجغه ای دار یک مدل ساده و یک مدل سر لولایی ما در اینجا در مورد اولی صحبت خواهیم کرد این آچار ها الیاژ کروم وانادیوم هست و سایز آچار ها 8 میلمتری 10 میلمتری،12 میلمتری،13 میلمتری،14 میلمتری،17 میلمتری،19 میلمتری دارد دارای جعبه پلاستیکی بسیار مقاوم میباشد این مجموعه گیفیت بسیار بالا در حد جنس های تایوانی دارد برای مشتریان و صنعتگرانی که دنبال جنس با گیفیت و قیمت مناسب میگردد بهترین گرینه می باشد.

مجموعه جغجغهای دینگشی DINGQI

آچار جغجغه ای چیست؟


آچار جغجغه یک ابزار دستی است که از مکانیزم هرزگردی برای انجام کارهای باز و بسته کردن پیچ و مهره‌ها استفاده می‌کند. این ابزار دارای یک چرخ دنده اصلی است که با چرخاندن آن، دندانه‌های ضامن فنردار به شیارهای مخصوصی لغزش پیدا می‌کنند. این مکانیزم منحصر به فرد باعث می‌شود که کاربر بتواند بدون نیاز به برداشتن آچار از روی پیچ یا مهره، آن را باز یا بسته کند. به خاطر صدای خاص جغجغه ای است که به این نام مشهور شده است.

نحوه کار آچار جغجغه ای


برای درک بهتر نحوه کارکرد آچار جغجغه، به مروری بر عملکرد آن خواهیم پرداخت. وقتی کاربر چرخ دنده آچار را در یک جهت می‌چرخاند، دندانه‌های ضامن به سمت بالا لغزش پیدا کرده و به شیار بعدی سقوط می‌کنند. این عمل باعث باز کردن پیچ یا مهره می‌شود.

در صورتی که کاربر چرخ دنده را در جهت مخالف دوران دهد، دندانه‌های ضامن به داخل شیار فشار می‌آورند و از دوران آچار جلوگیری می‌کنند. در این حالت، آچار به وظیفه بستن پیچ یا مهره می‌پردازد.

اکثر آچارهای جغجغه دارای دو ضامن و یک کلید اهرمی هستند. کلید اهرمی وظیفه انتخاب ضامن دومی را برای دوران در جهت مخالف انجام می‌دهد

آچار جغجغه ای دینگشی
مجموعه جغجغه ای DINGQI